jaké jsou zkušenosti
prvních uživatelů těchto pohonů?
Projekt je teprve v počátku, ale zájem o pohony je veliký.
Nepotrvá dlouho a budeme tu sdílet zkušenosti dalších uživatelů.
Ta získaná volnost, svoboda a i vítr ve vlasech (o čemž jsem již dlouho snila) zapříčinily, že jsem jela tak rychle, že to vypadalo, že i já mám v hlavě o kolečko víc.
Kam se hrabe elektrický vozík, který svoji váhou i minipidi rychlostí nesahá pojezdu ani ke kotníkům - vlastně ke stojánku.
Můj vozík vnučka přejmenovala na formulku. Tak teď s pohonem mám kabrio (rukavice již mám, jen ten bílý šál …).
Jak já se těším, až můj zetoráček (dle barvy) provětrám v ústeckých ulicích a v krušnohorských lesích.
Tak honem, honem. Ať se rozšíří můj vozový park.
Kolečko navíc = svoboda pohybu pro vozíčkáře, to by se všeobecně dalo říct o všech el. pohonech. Pokud hledáte skvělý poměr cena vs. výkon, jste na správné adrese. Pořízení el. pohonu jsem zvažovala mnoho let, ale buď mě odradila vysoká pořizovací cena, nebo jsem nevěřila kvalitě. Tento pohon mám k dispozici již několik měsíců jako testovací jezdec a já ani moje rodina si už život bez něj neumíme představit. 🤩🤩🤩 Oceňuji možnost zvolit výkon i velikost předního kolečka. Každý máme své očekávání i způsob jakým pohon používáme nebo ho plánujeme používat. Máte z čeho vybírat 🙂
Referenci doplníme
Ke sloganu "Kolečko navíc nevadí" dodávám, že "Kolečko navíc pomáhá". Samotný stroj je jednoduchý pohon který se dá snadno přizpůsobit na různé typy vozíku. Samotná montáž je pak jednoduchý úkon, který po troše cviku nezabere více než několik vteřin. Rovněž obsluha a ovládání není nic složitého a zvládne to každý, kdo má zachovánu alespoň minimální pohyblivost horní části těla. Pohon pracuje ve třech režimech a jeho výkon je více než dostatečný (po rovině se dá jet běžně i 20 km / hod., stoupavost ozkoušena bez problémů do deseti stupňů a to vážím metrák). Po rozjezdu jsem vyjel i čtrnáctiprocentní sklon. Teprve pak už bylo nutno jet vlevo vpravo, no i pak už žádná hitparáda. (Komentář od výrobce: Pan Ruda zkoušel motor 500W, do výroby jde nyní motor 750 W). Výtahy a další omezené prostory nejsou díky snadné obsluze také žádný velký problém . Motorek se odpojí a po výjezdu znovu snadno napojí (několik vteřin). Pohyblivost například v obchodě je velmi dobrá, nejsou-li v cestě například palety se zbožím. I pak díky tomu, že vozík i couvá, nenastane neřešitelný problém. Jízda terénem : souvislá, minimální problém na rozjezd nutno přitlačit přední kolečko či couvnout a znovu rozjet tak, aby kolečko neprohrabalo. Dojezd souvislý dle terénu cca dvacet pět km s přerušením a pauzou cca třicet km (motorek ochladne a baterie se oživí) .
Cena: vyšší, ale nutno vzít v potaz, že si člověk vystačí s jedním vozíkem a nepotřebuje na vše přesedat. Doufám, že sériová výroba tuto sníží. Celková spokojenost s pohonem velká. A tento mohu doporučit.
kolečko navíc
Kontaktní osoba: Ing. Roman Vovesný
Mobil: 603 990 550
Email: roman.vovesny@gmail.com
Projekt je zaštítěn firmou
RV-ENGINEERING s.r.o.
se sídlem Mánesova 345/13,
370 01 České Budějovice.
IČ: 05613604
Firma je vedena od 7.12.2016
pod spisovou značkou C25558
u Krajského soudu
v Českých Budějovicích.