REFERENCE

jaké jsou zkušenosti
prvních uživatelů těchto pohonů?

Projekt je teprve v počátku, ale zájem o pohony je veliký.
Nepotrvá dlouho a budeme tu sdílet zkušenosti dalších uživatelů.

První setkání s NeoRide byla láska na první pohled. Rozjezd nebyl snadný, protože z přemíry radosti jsem zapomněla odbrzdit vozík.
Ta získaná volnost, svoboda a i vítr ve vlasech (o čemž jsem již dlouho snila) zapříčinily, že jsem jela tak rychle, že to vypadalo, že i já mám v hlavě o kolečko víc.
Kam se hrabe elektrický vozík, který svoji váhou i minipidi rychlostí nesahá pojezdu ani ke kotníkům - vlastně ke stojánku.
Můj vozík vnučka přejmenovala na formulku. Tak teď s pohonem mám kabrio (rukavice již mám, jen ten bílý šál …).
Jak já se těším, až můj zetoráček (dle barvy) provětrám v ústeckých ulicích a v krušnohorských lesích.
Tak honem, honem. Ať se rozšíří můj vozový park.
Dana
ústí nad labem
Pohon NeoRide jsem měl zapůjčený cca 14 a nemohu jinak než chválit. Velmi si cením faktu, že je sestaven z množství dílů, které byly vyvinuty a vyrobeny v Česku - na kvalitě je to znát. S čínskou (ne)kvalitou nesrovnatelné. Pohon NeoRide a jeho připojení k vozíku je jednoduché a uživatelsky přívětivé. Spojení vozíku a pohonu = proces na pár vteřin, to velmi chválím. Vše je masivní a působí to bezpečně a odolně. Stejně tak i řešení odstavení je skvělé - stojánek je vynikající a pohon nezabere příliš místa. Pro mne byl velký benefit pohonu NeoRide a jeho řešení fakt, že složení i odstavení obslouží uživatel bez asistence druhé osoby. (Samozřejmě záleží na handicapu, píší z pozice nepostižených rukou). Jízda je bezproblémová, výkon dostatečný až předimenzovaný, což hodnotím kladně - žádný kopec nebyl problém :). Je třeba se naučit techniku jizdy, kdy je při větším úhlu stoupání nutné se naklonit dopředu a tím zatížit kolo pohonu. (Jako u všech takto koncipovaných zařízení). Také pohyb v interiéru je díky obratnosti a velkému "rejdu" naprosto v pohodě. Dojezd, a to jsem pohon nešetřil, je více než uspokojivý. Hravě zvládne celodenní výlet - v mém případě 30 km (s rezervou cca 35 % kapacity baterie) zvlněnou krajinou po asfaltu i šotolinové lesní cestě.
Pavel
BRNO

Kolečko navíc = svoboda pohybu pro vozíčkáře, to by se všeobecně dalo říct o všech el. pohonech. Pokud hledáte skvělý poměr cena vs. výkon, jste na správné adrese. Pořízení el. pohonu jsem zvažovala mnoho let, ale buď mě odradila vysoká pořizovací cena, nebo jsem nevěřila kvalitě. Tento pohon mám k dispozici již několik měsíců jako testovací jezdec a já ani moje rodina si už život bez něj neumíme představit. 🤩🤩🤩 Oceňuji možnost zvolit výkon i velikost předního kolečka. Každý máme své očekávání i způsob jakým pohon používáme nebo ho plánujeme používat. Máte z čeho vybírat 🙂

pohon neoRide s jezdkyní
Jitka
Praha
Mohu jen doporučit. Měl jsem na cca 14 dni zapůjčeno. Za mě momentálně v poměru cena výkon jeden z nejlepších na trhu. Líbí se mi, že je pohon od Českého výrobce a obsahuje opravdu mnoho českých dílů. Během zkoušení žádný problém a reálný dojezd kolem 50 km bez nutnosti jezdit na nejnižší rychlost. Jednoduchá manipulace s pohonem. Uchyceni na vozík masivní a působí bezpečně. Silný motor zaručuje bezproblémový výjezd do kopce a slušnou rychlost (raději nebudu uvádět 😉😀). Velká možnost individualizace pohonu. Zkoušel jsem jsem pohon o výkonu 750 W. Doporučuji vyzkoušet a udělat si obrázek sám. Podle mého názoru se pohon vyrovná daleko dražším pohonům na trhu.
Michal
Prostějov

Referenci doplníme🙂

Pohon NeoRide s jezdcem
Radek
Praha

Ke sloganu "Kolečko navíc nevadí" dodávám, že "Kolečko navíc pomáhá". Samotný stroj je jednoduchý pohon který se dá snadno přizpůsobit na různé typy vozíku. Samotná montáž je pak jednoduchý úkon, který po troše cviku nezabere více než několik vteřin. Rovněž obsluha a ovládání není nic složitého a zvládne to každý, kdo má zachovánu alespoň minimální pohyblivost horní části těla. Pohon pracuje ve třech režimech a jeho výkon je více než dostatečný (po rovině se dá jet běžně i 20 km / hod., stoupavost ozkoušena bez problémů do deseti stupňů a to vážím metrák). Po rozjezdu jsem vyjel i čtrnáctiprocentní sklon. Teprve pak už bylo nutno jet vlevo vpravo, no i pak už žádná hitparáda. (Komentář od výrobce: Pan Ruda zkoušel motor 500W, do výroby jde nyní motor 750 W). Výtahy a další omezené prostory nejsou díky snadné obsluze také žádný velký problém . Motorek se odpojí a po výjezdu znovu snadno napojí (několik vteřin). Pohyblivost například v obchodě je velmi dobrá, nejsou-li v cestě například palety se zbožím. I pak díky tomu, že vozík i couvá, nenastane neřešitelný problém. Jízda terénem : souvislá, minimální problém na rozjezd nutno přitlačit přední kolečko či couvnout a znovu rozjet tak, aby kolečko neprohrabalo. Dojezd souvislý dle terénu cca dvacet pět km s přerušením a pauzou cca třicet km (motorek ochladne a baterie se oživí) .

Cena: vyšší, ale nutno vzít v potaz, že si člověk vystačí s jedním vozíkem a nepotřebuje na vše přesedat. Doufám, že sériová výroba tuto sníží. Celková spokojenost s pohonem velká. A tento mohu doporučit.

Pohon NeoRide s jezdcem
Ruda
bučovice

kolečko navíc

Kontaktní osoba: Ing. Roman Vovesný

Mobil: 603 990 550

Email: roman.vovesny@gmail.com

Projekt je zaštítěn firmou
RV-ENGINEERING s.r.o.
se sídlem Mánesova 345/13,
370 01  České Budějovice.

IČ: 05613604

Firma je vedena od 7.12.2016
pod spisovou značkou  C25558
u Krajského soudu
v Českých Budějovicích.